Sunday, May 09, 2010

World's Forgetfulness Day.

Mmg fucked up syial. Babi tul la, haram jadah tul! Arggghhhhhhhh, bengang tahap petala langit ke 12juta! Charger fon ttinggal lak kt umah maktam. Sial la, cmne la leh lpe. Dh la charger 2 one of a kind, satu keje lak aku nk keliling umah ni crik charger cm2. Adehhhh sumpah bengang syial.

Asal la hari ni asyik nk mengamuk je ni, aku pn heran. Pagi2 lg dh baran dh, blh plak misplaced spek. Skali crik2 bwah katil, ntah cmne jadah tah die blh end up kt ctu. adehhh, pagi2 dh fucked up. Lau ikut kepala gler ni, rse nakkkk je fire sume org. Nsib baik sane lg otak ni. Pas2 skali malam ni lak bru perasan charger tlpe nk bwak blik. Pantek tul la, bengang nye la aku. Angin stu bdan ni. BAAABBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

Dh la MU x menang td kalah ngan Chelsea, tp ni xde la kisah sgt. X menyumbang pertambahan angin kemarahan aku pn, tp sbg peminat setia Alex Ferguson yg bakal jdik laki aku nnti, frust 2 ade la ckit...Lantak ler kome, nsib baik xyah bkak bju cm yg Mr Typo 2 ckap.

Pas2 dh la xdpat g event kt unikop td. Dh la dak2 2 hari last kt sne. Pasni xtau la ble lak nk jmpe. Besar pnye musibat hari ni dowh! Sumpah aku geram xdpat g bbq dorg td. Rse nk nangis je tp cm xmacho la plak kn. Haih~ Nothing is working the way they supposed to be. Cm kimak je!~

No comments: