Sunday, July 25, 2010

Seize it. =.="

College is overrr! Holiday, owh yeah! Nk bt ape ye cuti ni? Three long weeks before the new term starts. The new term where aku kne amik byk subjects! Huh, nyampah. Byk sgt, takut xleh nk concentrate lak. Hadoi.



This Thursday atau Friday nk ikut Phat trun JB ah. Syooc nk bt bday celebration for me and Loloq. Adehhh, segan la plak. Bday Loloq happened to be close to mine.



Trun JB ni nk gtau die ke ea? Kalau gtau, pas2 die bt dek je...cmne? haaa, kn dh malu. Mcm thegeh2 lak. Adehhh, complicatednye. Nae kaseumi nomu appayo...((heee, malas nk tukar language font g korean)). Naega chongmal michi go gata! Aigoo! Keu saram, naega nomu bogo shippo-yo. Keu saram, wae keure chincha?



I mean, kalau gtau pn mcm la die nk pedulik. Kalau duk jauh2 mcm skrg pn die bt xtau je, ni plak ble ade dekat. Silap2 bt mcm sy invisible je. Saesange, nae kaseumi nomu nomu appayo. I saram, bogo shipposo. Wae yo? Di mana silapnye?



If only he know, how naega i saram-i chongmal choewa he, maybe he won't ignore me like this.



These wholeeee thing makes me wonder. Why do I need a boyfriend again? So that I can be ignore and left behind? So that I have to be alone? So that I have to berat kn kepala otak dgn pikir where did I do wrong? Definitely la tak. Tapi...?



But owh well, dh biase la kne ignore2 dgn org lain ni. I've been ignored by so many people before, so another peng-ignore-an dr anda takkan melemahkn sy. Eventhough the heartache grows in inside. Macam yg Bee Gees nyanyi 2. Too many heartache in one lifetime ain't good for me. Tapi...?

Eh jap2, satg x habaq kang x mcm die trase ke nnti? Kan kaum adam ni susah sikit nk bce...Hadoi. Tgk la nnti, when the time comes nk bt mcm mne.

P/S: ~Seize the day, or die regretting the time you lost.~

No comments: